Connect with us

Hi, what are you looking for?

Τράπεζες

Viva Wallet: Το φλερτ με την JP Morgan και τα σχέδια της αμερικανικής τράπεζας για εξαγορά του 47%

 

Την εξαγορά μεγάλου ποσοστού της Viva Wallet, εξετάζει ο αμερικανικός τραπεζικός κολοσσός JP Morgan Chase, με τις υπογραφές -εκτός απροόπτου- να πέφτουν εντός της ημέρας.

Το ποσοστό που φέρεται ότι έχουν συμφωνήσει οι δύο πλευρές, ανέρχεται στο 47%, με τους ιδρυτές της Viva Wallet να διατηρούν το πλειοψηφικό πακέτο, ενώ το τίμημα εκτιμάται ότι θα αγγίξει το 1,5 δισ. ευρώ (1,7 δισ. δολάρια).

Οι συζητήσεις για την εξαγορά είναι πολύμηνες και αφορούσαν το 80% των μετοχών. Όμως δύο από τους υφιστάμενους μετόχους δεν ήθελαν να πουλήσουν.

Η ελληνική fintech εξυπηρετεί πελάτες σε συνολικά 23 ευρωπαϊκές χώρες με υπηρεσίες που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων επαγγελματικούς λογαριασμούς, ψηφιακές χρεωστικές κάρτες, λύσεις πληρωμής μικρών επιχειρήσεων.

Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 29% πέρυσι στα 44 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της. Πέρυσι, η Viva Wallet απέκτησε την Praxia Bank από την επενδυτική εταιρεία Atlas Merchant Capital του πρώην επικεφαλής της Barclays Plc Bob Diamond.

Τον περασμένο Απρίλιο, η Viva Wallet συγκέντρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της κινεζικής εταιρείας Διαδικτύου Tencent Holdings Ltd., της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης & Ανάπτυξης και της Breyer Capital.

Διαβάστε επίσης:

MYTILINEOS: Η προσήλωση στα ESG και η είσοδος στη λίστα Industry Top Rated Companies της Sustainalytics

Blueground: Μπαίνει στην αγορά της Λατινικής Αμερικής – Ηγείται επένδυσης 14 εκατ. στην Βραζιλιάνικη startup Tabas

Terra Creta: Ο απολογισμός βιωσιμότητας και οι στρατηγικές προτεραιότητες 2020 – 2025

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

 

Διαβάστε επίσης...

gov4SDGs

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελλάδα εμφανίζει σημαντική άνοδο στον Δείκτη Αντίληψης Διαφθοράς (CPI), σύμφωνα με την έκθεση της Διεθνούς Διαφάνειας που δόθηκε την...

Επιχειρήσεις

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...