Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

Unilever: «Εξαφανίζει» τα πλαστικά μιας χρήσης – Αντικαθιστά τις συσκευασίες οδοντόκρεμας με ανακυκλώσιμα υλικά

 

Τη αλλαγή του παραγωγικού της μοντέλου και κατασκευή των συσκευασιών οδοντόκρεμας αποκλειστικά από υλικά τα οποία θα μπορούν να ανακυκλωθούν ανακοίνωσε η Unilever.

Το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας προβλέπει ότι μέχρι το 2025, όλες οι συσκευασίες οδοντόκρεμας θα κατασκευάζονται από υλικά τα οποία, είτε θα είναι επαναχρησιμοποιούμενα, είτε ανακυκλώσιμα, είτε θα μπορούν να γίνουν λίπασμα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στη δέσμευσή της για μείωση κατά 100% τη χρήση των πλαστικών συσκευασιών.

Σύμφωνα με την Unilever, ο νέος στόχος ακολουθεί μια τετραετή διαδικασία ανάπτυξης για της νέες συσκευασίες, οι οποίοι θα αντικαταστήσουν το αλουμίνιο στους σωλήνες που αντικαθίστανται με ένα υλικό κατασκευασμένο κυρίως από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE), το οποίο είναι ένα από τα πιο ευρέως ανακυκλώσιμα πλαστικά παγκοσμίως.

Η ποσότητα πλαστικού που απαιτείται ανά σωλήνα θα μειωθεί επίσης, καθώς το νέο υλικό, στα 200 μικρά, θα είναι το λεπτότερο πλαστικό υλικό που διατίθεται στην αγορά οδοντόκρεμας.

Η Unilever σκοπεύει επίσης να εισαγάγει περισσότερο ανακυκλωμένο πλαστικό (PCR) μετά την κατανάλωση στους ανακυκλώσιμους σωλήνες των εμπορικών σημάτων.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Γρηγόρης: Η «πράσινη» ταυτότητα και οι πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης – Μειώνει τη χρήση πλαστικού στα καταστήματά του

Amazon: Έκδοση «πράσινου» ομολόγου ύψους 1 δισ. – Επενδύσεις έργων με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο

White Dragon: Η επένδυση του καινοτόμου έργου «πράσινου» υδρογόνου – Η ΔΕΠΑ Εμπορίας και οι όμιλοι που κατέθεσαν πρόταση

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας του στη χώρα μας, εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και...

Επιχειρήσεις

Η LEROY MERLIN συνεχίζει να στέκεται σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία και να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της #giakalo. Η εταιρεία, πιστή στο όραμα και...

gov4SDGs

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελλάδα εμφανίζει σημαντική άνοδο στον Δείκτη Αντίληψης Διαφθοράς (CPI), σύμφωνα με την έκθεση της Διεθνούς Διαφάνειας που δόθηκε την...

Επιχειρήσεις

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...