Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

Tetra Pak: Δημιουργεί την πρώτη βιώσιμη χάρτινη συσκευασία με μη αποσπώμενο καπάκι παγκοσμίως

 

Πιστή στο όραμά της για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, η Tetra Pak, κορυφαία εταιρεία λύσεων επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων στον κόσμο, ένωσε τις δυνάμεις της με κορυφαίους παραγωγούς ποτών και αναψυκτικών, και δημιούργησε πέντε, νέα, μη αποσπώμενα καπάκια με εφαρμογή σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, ενισχύοντας τον βιώσιμο χαρακτήρα και τη λειτουργικότητά τους.

Η νέα καινοτόμα λύση της Tetra Pak συμβάλλει στη μείωση των απορριμμάτων, αφού τα καπάκια μένουν πάνω στη συσκευασία όταν απορρίπτονται, καθώς και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των συσκευασιών, δεδομένου ότι τα καπάκια αποτελούνται από φυτικά υλικά και, συγκεκριμένα, πολυμερή, τα οποία προέρχονται από ζαχαροκάλαμο από υπεύθυνα διαχειριζόμενες πηγές. Επίσης, η πλειοψηφία τους διαθέτει ελάχιστη ποσότητα πλαστικού, αφού η Tetra Pak πέτυχε τη μείωσή του σε ποσοστό από 7% έως 15%.

Η Julia Luscher, Vice President Marketing της Tetra Pak, επισημαίνει: «Κατανοώντας τις ανάγκες των πελατών μας, αλλά και των καταναλωτών, μέσω εκτεταμένων ερευνών σε διαφορετικές αγορές, τα νέα μη αποσπώμενα καπάκια έχουν σχεδιαστεί για να είναι ακόμη πιο άνετα στη χρήση, αφού ανοίγουν και κλείνουν εύκολα, ενώ διευκολύνουν το σερβίρισμα στο ποτήρι και την κατανάλωση απευθείας από τη συσκευασία».

«Έχουμε ξεκινήσει το ταξίδι για τη δημιουργία της πιο βιώσιμης συσκευασίας τροφίμων, που θα αποτελείται αποκλειστικά από ανανεώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά, από υπεύθυνα διαχειριζόμενες πηγές, που θα ανακυκλώνονται πλήρως και θα έχουν ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα. Επενδύουμε, λοιπόν, στην ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων, όπως τα μη αποσπώμενα καπάκια, για να μειώσουμε τα απορρίμματα, ενισχύοντας παράλληλα τον ανανεώσιμο χαρακτήρα των συσκευασιών μας. Εφαρμόζοντας τα νέα καπάκια σε περίπου 40 διαφορετικές συσκευασίες, αναμένουμε ότι οι πωλήσεις θα αγγίζουν το 1,5 δισεκατομμύριο έως το τέλος του χρόνου»,  αναφέρει ο  Marco Marchetti, Vice President Packaging Materials, Sales and Distribution Solutions της Tetra Pak.

Διαβάστε περισσότερα

Γιώργος Περιστέρης: Εξασφαλισμένα τα κεφάλαια για επενδύσεις 6,5 δισ. ευρώ

Μητσοτάκης για FSRU Αλεξανδρούπολης: Μία νέα ενεργειακή πύλη για την Ελλάδα, για τα Βαλκάνια για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Green NCAP: Η νέα βαθμολογία που δείχνει πόσο «πράσινο» είναι το αυτοκίνητο

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

Τα βασικά μεγέθη που η SKY express σημείωσε κατά το 2022 ακολουθώντας μία επιτυχημένη πορεία που δημιουργεί αξία και για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών,...

Επιχειρήσεις

H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας του στη χώρα μας, εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και...

Επιχειρήσεις

Η LEROY MERLIN συνεχίζει να στέκεται σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία και να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της #giakalo. Η εταιρεία, πιστή στο όραμα και...