Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

Skroutz: Ιστορίες πίσω από το κουμπί – Πως κατάφερε σε περίοδο πανδημίας να δυναμώσει τους συνεργάτες της

 

Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, η Skroutz βάζει σε προτεραιότητα τις ανάγκες του καταναλωτή και στηρίζει τους συνεργάτες της για να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Την περίοδο που τα υποχρεωτικά lockdowns έφεραν σε αδιέξοδο πολλές επιχειρήσεις, η Skroutz μέσω του Skroutz Marketplace κατάφερε να δώσει τη λύση, απαντώντας στις πραγματικές ανάγκες τους.

Η διαχείριση στις συνεχόμενες μεταβολές αλλά και το status της επόμενης μέρας αποτέλεσαν και αποτελούν, καίρια ζητήματα για τους επαγγελματίες του λιανεμπορίου. Με τη συμμετοχή τους στο Skroutz Marketplace, η Skroutz αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και κόπο από τους συνεργάτες. Τα καταστήματα το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισάγουν τα προϊόντα τους και να αποδεχτούν τις παραγγελίες.

Η Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές, ενώ παράλληλα τους δίνει πρόσβαση σε 9 εκ. χρήστες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους.

Οι “Ιστορίες πίσω από το κουμπί” είναι μερικές από τις ιστορίες καταστημάτων του Skroutz Marketplace, που αντέδρασαν άμεσα και αποτελεσματικά και κατάφεραν όχι μόνο να ανταπεξέλθουν αυτή τη δύσκολη περίοδο αλλά να μεγαλώσουν και την επιχείρησή τους, κάνοντας το μεγάλο ψηφιακό «άλμα» κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης.

Ξεδιπλώνοντας τις ιστορίες ανθρώπων, που αγαπούν αυτό που κάνουν, το κοινό έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει την πορεία τους, να αφουγκραστεί τις δυσκολίες και τις ανησυχίες τους και να ανακαλύψει τα πρόσωπα και τις επιχειρήσεις πίσω από τα εκατομμύρια προϊόντα της Skroutz.

Με δυναμισμό αλλά και ευαισθησία οι “Ιστορίες πίσω από το κουμπί” αποτελούν έναν ανοιχτό διάλογο για τη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Μέσω της καθημερινής στήριξης της Skroutz, οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να εκμεταλλευτούν το κίνητρο που τους δίνεται να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες τους, να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να συμβαδίσουν με τις αυξημένες ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας.

Διαβάστε επίσης:

Όμιλος ΟΤΕ: Case study στα διεθνή πανεπιστήμια ο μετασχηματισμός του ομίλου – Τα χρόνια της κρίσης και η στρατηγική που ακολούθησε

Lamda Development: Σε πλήρη ανάπτυξη οι εργασίες ανάπλασης στο Ελληνικό – Τα σχέδια μετατροπής σε «πράσινη» πόλη

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη – Η στρατηγική 7 πυλώνων της εταιρείας

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

Τις στρατηγικές προτεραιότητες για την περίοδο 2023-2023 παρουσίασε στην Ιταλία η Enel, δίνοντας παράλληλα ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά. Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα,...

Επιχειρήσεις

Του Κώστα Νούση Τη μετάβαση σε μία πραγματικότητα πιο φιλική και πιο «πράσινη», έχοντας στο επίκεντρο τον σύγχρονο πολίτη και την κοινωνία του μέλλοντος,...

Επιχειρήσεις

Για τον ρόλο που διαδραματίζει η αειφορία και η βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και για τους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνει την «πράσινη» μετάβαση, αναφέρθηκε...

Επιχειρήσεις

Η Linde Hellas ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την παραγωγή πράσινου υδρογόνου στις εγκαταστάσεις της στη Μάνδρα, χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την ηλεκτρόλυση διαλύματος KOH....

Επιχειρήσεις

Πρωτότυπη εκπαιδευτική εκδήλωση, «ΜΕΤΡΩ πράσινες διαδρομές», για μαθητές και μαθήτριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, διοργάνωσε η Αττικό Μετρό Α.Ε., την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022, στον περιβάλλοντα χώρο...

Επιχειρήσεις

Ο σημαίνων ρόλος των εξειδικευμένων στελεχών σε θέματα Βιωσιμότητας-ESG και η επίδρασή τους στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, θα είναι το θέμα του 7ου Annual...

Επιχειρήσεις

Το επενδυτικό πλάνο της, με έμφαση στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα και ταυτόχρονα με κοινωνικό πρόσημο, ανακοίνωσε το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη. Όπως ανακοίνωσε...