Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

Παπουτσάνης: Ράλι σε όλους τους κλάδους δραστηριότητας – 34% αύξηση του κύκλου εργασιών το 2021

 

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ ανακοινώνει υψηλή διψήφια αύξηση του κύκλου εργασιών που διαμορφώνεται σε 34% για το 2021, επιβεβαιώνοντας τη σταθερά ανοδική της πορεία. Συγκεκριμένα, το σύνολο των πωλήσεων για τη χρήση του 2021 ανήλθε σε 54,8 εκατ. ευρώ έναντι 40,8 εκατ. ευρώ το 2020.

Επιπλέον, οι εξαγωγές της Παπουτσάνης καταγράφουν σημαντική αύξηση 70% σε σχέση με το 2020 και ανέρχονται σε 34 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 62% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 13% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 49% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Η αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στις υψηλές επιδόσεις που πέτυχε η εταιρεία σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Η στρατηγική της εταιρείας σε ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με έμφαση στην αειφορία, στην καθετοποίηση και σε επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας, έχει συντελέσει στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας από τους σημαντικούς διεθνείς παραγωγούς στους κλάδους που δραστηριοποιείται.

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

• Επώνυμα Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 12% το 2021 σε σχέση με το 2020. Εντός του έτους, ενισχύθηκε η θέση των επώνυμων προϊόντων (Karavaki, Natura, Aromatics κ.λπ.) στις μεγάλες αλυσίδες λιανικής. Σημειώνεται ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.

• Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Αύξηση πωλήσεων κατά 126% σε σχέση με το 2020. Η κατηγορία αυτή ενισχύθηκε από τη μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό κατά το τρέχον έτος. Ειδικά κατά το τελευταίο τρίμηνο, οι εξαγωγές ήταν σημαντικά αυξημένες λόγω της έναρξης υλοποίησης νέων συμφωνιών με διεθνείς αλυσίδες, συμφωνίες που είχαν συναφθεί ήδη από το 2019 αλλά λόγω της πανδημίας καθυστέρησαν.

• Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 24% σε σχέση με το 2020. Η αύξηση προήλθε από την σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και την συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η εταιρεία.

• Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 34% το 2021 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας εκ των βασικότερων προμηθευτών ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης γκάμας προϊόντων. Παράλληλα, η έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, που αποτελούν ειδικά προϊόντα ιδιαίτερα θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την κατηγορία.

Ο Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνουμε για έκτη συνεχή χρονιά υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με επιδόσεις που υπερβαίνουν τους στόχους που είχαμε θέσει κατά το προηγούμενο έτος. Kατά τη διάρκεια του 2021 συνεχίστηκε η εδραίωσή μας στη διεθνή αγορά χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων μας, τη μερική ανάκαμψη της ξενοδοχειακής αγοράς σε συνδυασμό με τη σημαντική αύξηση των εξαγωγών, τις εμπορικές συνεργασίες με εταιρείες του εξωτερικού, τη συνεχή ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων με έμφαση στην αειφορία, καθώς και στη σημαντική ενίσχυση των βιομηχανικών πωλήσεων σαπωνόμαζας. Για το 2022 και παρά τις συνεχιζόμενες επιπτώσεις της πανδημίας, προσβλέπουμε σε περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών μας μεγεθών και συνέχιση της ισχυρής αναπτυξιακής μας πορείας, εστιάζοντας στις σχέσεις που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας αλλά και λοιπούς συνεργάτες και προμηθευτές, την εξωστρέφεια, την ευελιξία, την καινοτομία και την ισχυρή τεχνογνωσία της Παπουτσάνης, μίας από τις ιστορικές βιομηχανίες της χώρας».

Διαβάστε επίσης:

Samsung Electronics: Το όραμα «Together for Tomorrow» για ένα βιώσιμο μέλλον

Sunlight: Η εξαγορά του 70% της Technoform και το επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης

Καρέλιας: Οι παροχές 4 εκατ. σε υπαλλήλους και ιδρύματα, τα ιστορικά υψηλά οικονομικά αποτελέσματα και οι προκλήσεις του 2022

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

Στους 10 κορυφαίους EPC Contractors στο κόσμο, συγκαταλέγεται πλέον η MYTILINEOS, η οποία, μέσω του Τομέα Ανάπτυξης Ανανεώσιμων Πηγών & Αποθήκευσης Ενέργειας (RSD), επεκτείνεται...

Επιχειρήσεις

Tα σχέδιά της για την κατασκευή του πρώτου data center του Ομίλου στην Κρήτη, ενισχύοντας το ρόλο της ως κόμβος συνδεσιμότητας στην Ελλάδα και...

Οργανισμοί

Tο Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης προσκαλεί τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς στην Ελλάδα να αξιολογήσουν και να αναδείξουν τις υπεύθυνες και βιώσιμες (ESG) πρακτικές τους,...

Επιχειρήσεις

To πρώτο διεθνές βραβείο  «Smart & Sustainable Marina» απέσπασε η Μαρίνα Φλοίσβου του ομίλου Lamda Development στον Διεθνή Διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στο Monaco Yacht Club στις 25-26 Σεπτεμβρίου...

Επιχειρήσεις

Τα 15 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα συμπληρώνει η LEROY MERLIN το 2022. Από το πρώτο κατάστημα που άνοιξε στην ελληνική αγορά (2007, εμπορικό...

Επιχειρήσεις

Πιστός στη δέσμευση του να προάγει την έγκαιρη διάγνωση παθήσεων, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών παρουσίασε τις πρωτοποριακές μεθόδους για την πρόληψη και αντιμετώπιση του...

Επιχειρήσεις

Η ΔΕΗ blue συνεχίζει να αναπτύσσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών προχωρώντας σε σημαντικές συνεργασίες με ελληνικές εταιρίες. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η συνεργασία...

Επιχειρήσεις

Πιστή στη δέσμευσή της για βελτίωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, η ΙΟΝ Α.Ε. πέτυχε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά μείωση στην εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου...