Στην εξαγορά της Breaker INC, εταιρείας προώθησης μάρκετινγκ και δημιουργίας περιεχομένου, με έδρα το Τόκυο, προχώρησε η ORFIUM, με την πρώτη να μετονομάζεται σε ORFIUM Japan και θα επιχειρήσει μια σειρά συνεργασιών στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για τη μουσική βιομηχανία, στους τομείς μουσικής, gaming, ψυχαγωγίας και anime, με την ευρεία γκάμα προϊόντων της βραβευμένης τεχνολογικής εταιρείας ORFIUM.
Η ORFIUM είναι μια καινοτόμος νεοφυής εταιρεία που αναπτύσσει πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις για τη βιομηχανία της μουσικής και της ψυχαγωγίας (δισκογραφικές εταιρείες, εκδότες μουσικής, οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης, κινηματογραφικές εταιρείες, δικαιούχους πνευματικών δικαιωμάτων), ενώ έχει διακριθεί με το πρώτο Βραβείο «Νεοφυής Επιχείρηση της Χρονιάς» του Elevate Greece, για τα τεχνολογικά της προϊόντα και λύσεις.
Τα προϊόντα της ORFIUM επανεφευρίσκουν τον τρόπο που η τεχνολογία εντοπίζει, αναλύει και καταγράφει τη χρήση οπτικοακουστικών καταλόγων για τη διαφανή και αποτελεσματική διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων, προς όφελος πάντα των δημιουργών και των δικαιούχων «Απελευθερώνοντας την πραγματική αξία του περιεχομένου».
Ακολουθώντας ένα agile επιχειρηματικό μοντέλο, με γραφεία στο Λος Άντζελες, στο Λονδίνο και στην Αθήνα, όπου εδράζει το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης με 180 άτομα, η ORFIUM συνεισφέρει σημαντικά στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη μεγιστοποίηση των εσόδων που προκύπτουν από τη χρήση τους σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες. Πάντα προς ενίσχυση των δικαιούχων δικαιωμάτων, των καλλιτεχνών, των δημιουργών και των συναφών οργανισμών σε όλο τον κόσμο.
Η Breaker ιδρύθηκε το 2013 από τον Alan Swarts, πρώην Αντιπρόεδρο της MTV/Viacom στην Ιαπωνία, και τον John Possman, συνιδρυτή της DFR Asia.
Ξεκινώντας ως μία από τις πρώτες εταιρείες με εξειδίκευση στο YouTube στην Ιαπωνία, η Breaker ανέπτυξε ένα παγκόσμιο influencer δίκτυο, δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο μεγάλης αξίας (συμπεριλαμβανομένων του YouTube FanFest Japan και μιας ταινίας του YouTube Originals) και διαχειρίστηκε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εταιρείες ψυχαγωγίας και media. Στο διοικητικό συμβούλιο της Breaker συμπεριλαμβάνεται ο θρυλικός Shigeo Maruyama, πρώην CEO της Sony Music Japan καθώς και πρώην Πρόεδρος της Sony Computer Networks.
Διαβάστε περισσότερα
