Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ και συνεργάτες μαζί … σε ρυθμό Fast Forward

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, ο Chief Retail Officer του ΟΠΑΠ, Βάιος Καραντίνος, και ο OPAP Stores Director, Βαγγέλης Γκεβέζος

 

Τη νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward και το σχεδιασμό του για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του, παρουσίασε ο ΟΠΑΠ στο Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) και στο δίκτυο συνεργατών του σε όλη την Ελλάδα.

Προσαρμοσμένος στα νέα δεδομένα ψηφιακής επικοινωνίας και συνεργασίας που διαμορφώνονται, ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε με επιτυχία τις ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου 2021. Μάλιστα, σημειώθηκε ρεκόρ διαδικτυακών συμμετοχών, καθώς περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συνδέθηκαν, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στις σχετικές παρουσιάσεις.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ διεξήγαγε ψηφιακά τις ετήσιες εκδηλώσεις για τους συνεργάτες του, εγκαινιάζοντας μια νέα καινοτόμο μορφή επικοινωνίας με το δίκτυο του. Όλες οι ψηφιακές εκδηλώσεις άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, καθώς αποτέλεσαν μια δυναμική πλατφόρμα ανοιχτού διαλόγου και διαδραστικής συζήτησης. Χαρακτηριστικά, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ κατέθεσαν ψηφιακά περίπου 500 ερωτήσεις, λαμβάνοντας απαντήσεις ζωντανά από τα στελέχη της εταιρείας.

O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Retail Officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συμμετείχαν στις ψηφιακές εκδηλώσεις και συζήτησαν διεξοδικά για όλα τα θέματα που αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas

Όπως επισήμανε ο Jan Karas, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, που αποτελείται από έξι πυλώνες και – μεταξύ άλλων – εστιάζει στην τοποθέτηση του Πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας, την ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών Brand.

Ειδικότερα για τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, τονίστηκε ότι προτεραιότητα παραμένει η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου και η διερεύνηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης. Ήδη τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ έχουν καθιερωθεί ως τοπικοί προορισμοί διασκέδασης και βασικός στόχος παραμένει η περαιτέρω εξέλιξη τους, με αναβάθμιση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων και της παικτικής εμπειρίας που προσφέρουν στους πελάτες.

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Οδυσσέας Χριστοφόρου

«Η επικοινωνία με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Στηρίζουμε έμπρακτα το δίκτυο μας και είμαστε δίπλα του, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία», τόνισε ο Οδυσσέας Χριστοφόρου.

Όπως επισημάνθηκε στους συνεργάτες, ο ΟΠΑΠ θα εξακολουθήσει να επενδύει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα ανάπτυξης των καταστημάτων, ενώ θα προωθηθεί περαιτέρω η αισθητική, τεχνολογική και οπτικοακουστική αναβάθμιση τους. Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το νέο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που είναι ήδη διαθέσιμο στα πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας της πελατειακής τους βάσης. «Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλιστούν μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο για τον ΟΠΑΠ, όσο και για τους συνεργάτες του», σημείωσε ο Βάιος Καραντίνος.

Διαβάστε επίσης:

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Lamda Hellix: Επενδυτικό ντελίριο με αποτύπωμα 1 δισ. ευρώ στη δεκαετία και τα σχέδια για τα data centers

Γρηγόρης: Η «πράσινη» ταυτότητα και οι πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης – Μειώνει τη χρήση πλαστικού στα καταστήματά του

Amazon: Έκδοση «πράσινου» ομολόγου ύψους 1 δισ. – Επενδύσεις έργων με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο

Διαβάστε επίσης...

gov4SDGs

Ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής κίνησης στη Σάμο και τη Βόρεια Εύβοια, όπου επλήγησαν από φυσικές καταστροφές (σεισμό, πυρκαγιές), επιχειρεί η Κυβέρνηση, μέσω τροπολογίας, η οποία κατατέθηκε...

Επιχειρήσεις

Η παραγωγή τσιμέντου είναι το τμήμα του κατασκευαστικού κλάδου, το οποίο είναι πιο ευάλωτο σε μακροπρόθεσμους κλιματικούς κινδύνους και αυτό λόγω των μεγάλων, άμεσων,...

gov4SDGs

Το νησί της Τήλου, για να συμμετάσχουν στην παρουσίαση του προγράμματος Just Go Zero Tilos, το οποίο αποσκοπεί στη δημιουργία ενός νέου υποδείγματος ολοκληρωμένης...

Επιχειρήσεις

Την παραγωγή υγρών καυσίμων χωρίς πετρέλαιο προωθεί ο όμιλος των Ελληνικών Πετρελαίων στο πλαίσιο της ενεργειακής μετάβασης και της πολιτικής μείωσης των εκπομπών άνθρακα....

Επιχειρήσεις

Iσχυρά οικονομικά αποτελέσματα για το 2021 ανακοίνωσε η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Ομίλου Olympia. Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε στα αποτέλεσματά της η εταιρεία...

gov4SDGs

Σε 604.849.335,12 ευρώ ανέρχεται ο συνολικός προϋπολογισμός των προτάσεων που κατατέθηκαν στη δράση: «Μεταρρυθμίσεις του Συστήματος Clawback & Συμψηφισμός του με Ερευνητικές & Επενδυτικές...

Επιχειρήσεις

Σε συμφωνία με τη φινλανδική εταιρεία διύλισης και εμπορίας πετρελαίου Neste, με σκοπό τη προμήθεια «πράσινων» καυσίμων, προχώρησε η αμερικανική αεροπορική εταιρεία United Airlines....

Επιχειρήσεις

Τη δράση Εταιρικής Υπευθυνότητας «Πόλη με Ποδήλατα – Όμορφη Πόλη», η οποία έχει ως στόχο να ενημερώσει χιλιάδες μαθητές σχολείων πανελλαδικά, ενισχύοντας τη φιλοσοφία...