Το πρώτο υβριδικό λεωφορείο, για αστική συγκοινωνία στην Ελλάδα, παρέδωσε ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Πρόκειται για το λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid το οποίο παραδόθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας και ήδη πραγματοποίησε το πρώτο του δρομολόγιο στους δρόμους της Λάρισας ενώ θα τεθεί στη διάθεση του κοινού τις προσεχείς ημέρες.
Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρουσία του Προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας κ. Μιχάλη Σακελλαρίου και του Προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Σαλαμίνας κ. Γιάννη Σακελλαρίου.
Η VOLVO δείχνει το μέλλον στις αστικές συγκοινωνίες καθώς επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες συμβάλλοντας στην μείωση των εκπομπών CO2. Λαμπρό παράδειγμα αποτελεί το Volvo 7900 Full Hybrid το οποίο έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 5.000 πωλήσεις παγκοσμίως.
Σχετικά με το Volvo 7900 Full Hybrid Bus
Πρόκειται για το πρώτο Full Hybrid αστικό λεωφορείο στην Ελλάδα μήκους 12 μέτρων και συνολικής χωρητικότητας 102 επιβατών, το οποίο αυτοφορτίζεται.
Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Volvo παρουσίασε το πρώτο της αστικό υβριδικό λεωφορείο. Έκτοτε, επενδύοντας σε καινοτόμες τεχνολογίες, έχει εξελίξει τα προϊόντα της δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα, την ασφάλεια και τη φροντίδα του περιβάλλοντος.
Διαθέτοντας λύσεις τόσο υβριδικής τεχνολογίας όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, η θέση της Volvo, που ηγείται παγκοσμίως στον χώρο των επαγγελματικών οχημάτων, είναι να προτείνει την βέλτιστη τεχνολογία λαμβάνοντας υπόψιν τις εκάστοτε συνθήκες και τις διαθέσιμες υποδομές που μπορούν την υποστηρίξουν.
Η σειρά λεωφορείων 7900 Hybrid με παράλληλο υβριδικό σύστημα είναι μια από τις κορυφαίες βιώσιμες λύσεις που προσφέρει η Volvo για αστικές συγκοινωνίες, έτσι ώστε να αξιοποιούνται τα οφέλη της ηλεκτρικής ενέργειας, διατηρώντας ταυτόχρονα την εντυπωσιακή ευελιξία και αυτονομία που προσφέρουν τα υβριδικά λεωφορεία.
Το Volvo 7900 Hybrid με πετρελαιοκινητήρα χαμηλών εκπομπών Euro 6 είναι το νέο σημείο αναφοράς στην αγορά αστικών λεωφορείων, καθώς η ενεργειακή απόδοση και η μείωση των εκπομπών ρύπων ακολουθεί πρότυπα τα οποία είναι ακόμα πιο αυστηρά από αυτά που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι έως και 39% χαμηλότερες σε σχέση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο λεωφορείο, γεγονός που το καθιστά σε ένα από τα πλέον αποδοτικά και αξιόπιστα στην αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Όμιλος ΕΛΠΕ: Το project για το διυλιστήριο του μέλλοντος και η αναθεώρηση των «πράσινων» στόχων
ΔΕΔΑ: Ετοιμάζει επενδύσεις 1 δισ. ευρώ σε «πράσινα» δίκτυα διανομής αερίου – Επέκταση σε 34 πόλεις
