Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

Οι Έλληνες στρέφονται στη βιώσιμη μόδα – Αύξηση σχεδόν 100% στο ενδιαφέρον μέσα στο 2021

 

Στροφή σε προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμα υλικά κάνουν οι Έλληνες, εμφανώς επηρεασμένοι, από τις φωτιές που έπληξαν τη χώρα τον περασμένο Αύγουστο αλλά και από την κλιματική κρίση, όπως σύμφωνα με έρευνα του GLAMI, φαίνεται ότι το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητά προϊόντα ένδυσης και υπόδησης κατασκευασμένα με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον, αγγίζει το 100%.

Καθώς οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για βιώσιμα προϊόντα, οι μάρκες προσπαθούν να καλύψουν αυτήν την τάση και να παρέχουν στους πελάτες τους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα υλικά και την παραγωγή, τις δίκαιες συνθήκες για τους εργαζόμενους, και όχι μόνο, πληροφορίες που θεωρούνται σημαντικές από τους καταναλωτές προϊόντων μόδας. Ωστόσο, για να θεωρηθεί μια μάρκα βιώσιμη, πρέπει να πληροί περισσότερα από ένα κριτήρια.

H βιωσιμότητα αλλά και ο αντίκτυπος της διαδικασίας παραγωγής στο φυσικό περιβάλλον παραμένει ένα σημαντικό θέμα συζήτησης για το χώρο της μόδας αρκετά χρόνια τώρα και είναι προφανές ότι το ενδιαφέρον αυξάνεται και στη χώρα μας. Μάρκες που ειδικεύονται στην παραγωγή ηθικής μόδας κερδίζουν συνεχώς έδαφος και στην Ελλάδα, με τη ζήτηση σε βιώσιμα προϊόντα να αυξάνει κατά 91% (αριθμός exit clicks σε προϊόντα από βιώσιμες μάρκες από τους επισκέπτες του GLAMI.gr), σε σύγκριση με το 2019!

Το οργανικό βαμβάκι, το λινό, η κλωστική κάνναβη ή ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας είναι μερικά από αυτά. Στην Ελλάδα, ο αριθμός των παραγγελιών για ρούχα από υλικά όπως τα παραπάνω αυξήθηκε κατά 95%* σε σχέση με το 2019, με τις προβλέψεις να επιβεβαιώνουν ότι οι παραγγελίες για το 2021 θα είναι ακόμη υψηλότερες. Επιπλέον, μέχρι και τον Αύγουστο του 2021, το GMV (η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων) που δημιουργήθηκε για βιώσιμες μάρκες, από τους επισκέπτες του GLAMI, είναι ήδη στο +96%* σε σύγκριση με το σύνολο του GMV για το 2019. *εσωτερικά δεδομένα της μηχανής αναζήτησης μόδας GLAMI.

«Στο GLAMI, εκτιμούμε τις μάρκες που έχουν δεσμευτεί να κάνουν βήματα προς αυτή την κατεύθυνση και τις αναδεικνύουμε στον κατάλογό μας χρησιμοποιώντας το ειδικό σήμα βιωσιμότητας. Εάν ο επισκέπτης δει οποιοδήποτε προϊόν με αυτή την ειδική σήμανση, μπορεί να είναι βέβαιος ότι η μάρκα πληροί αρκετά από τα κριτήρια που έχουμε θέσει όσον αφορά στα υλικά, τις συνθήκες εργασίας ή τη διαφάνεια που πρέπει να διέπουν τη μάρκα για να θεωρηθεί βιώσιμη» εξηγεί ο Brand Manager του GLAMI. Ξενοφών Ελευθεριάδης.

Διαβάστε επίσης:

Επενδυτικά κεφάλαια 9 τρισ. δολαρίων στηρίζουν «πράσινες» επενδύσεις της ΕΕ – Τι ζητούν όμιλοι κολοσσοί

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Το BLOOMBERG αύξησε το ESG disclosure Score της

Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα με όρους βιώσιμης ανάπτυξης: Ευκαιρίες και προκλήσεις

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

gov4SDGs

Ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής κίνησης στη Σάμο και τη Βόρεια Εύβοια, όπου επλήγησαν από φυσικές καταστροφές (σεισμό, πυρκαγιές), επιχειρεί η Κυβέρνηση, μέσω τροπολογίας, η οποία κατατέθηκε...

gov4SDGs

Σε 604.849.335,12 ευρώ ανέρχεται ο συνολικός προϋπολογισμός των προτάσεων που κατατέθηκαν στη δράση: «Μεταρρυθμίσεις του Συστήματος Clawback & Συμψηφισμός του με Ερευνητικές & Επενδυτικές...

Επιχειρήσεις

Τη δράση Εταιρικής Υπευθυνότητας «Πόλη με Ποδήλατα – Όμορφη Πόλη», η οποία έχει ως στόχο να ενημερώσει χιλιάδες μαθητές σχολείων πανελλαδικά, ενισχύοντας τη φιλοσοφία...

Επιχειρήσεις

Ο Όμιλος TITAN ενισχύει περαιτέρω τη δυναμικότητα των δραστηριοτήτων του στις ΗΠΑ με νέα επένδυση ύψους 37 εκατ. δολαρίων για την επέκταση του σταθμού...

Επιχειρήσεις

Ο Δείκτης S&P ESG χρησιμοποιεί τα περιβαλλοντικά, κοινωνικά δεδομένα και δεδομένα ακέραιης διακυβέρνησης, για να προτείνει εταιρείες σε μετόχους και χρηματοδότες. Τα κριτήριά του...

Επιχειρήσεις

Νέες ευκαιρίες διασύνδεσης και τουριστικής ανάπτυξης δημιουργεί για τη χώρα μας η SKY express, η οποία ξεκινά συνεργασία με τον παγκόσμιο κολοσσό Delta. Οι...

Επιχειρήσεις

Το νέο Logistic Center της Trade Logistics S.A. έκτασης 25.000μ2 στα Οινόφυτα Βοιωτίας, το οποίο αποτελεί το πλήρως αυτοματοποιημένο κέντρο διαλογής, διανομής και αποθήκευσης...

Επιχειρήσεις

Η MYTILINEOS μέσω του Τομέα Έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SES), σε κοινοπραξία με τη Siemens Energy Global GmbH & Co. KG και τη Siemens Energy...