Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

ΜΕΓΑ και My market: Συγκέντρωσαν 4.500kg πλαστικό στην Αστυπάλαια – Στα 134.550 ευρώ το αποτύπωμα της περιβαλλοντικής δράσης «Καθαρό Αιγαίο»

 

Στο νησί της Αστυπάλαιας η εταιρεία ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ, η οποία μέσω της πρωτοβουλίας της και το πρόγραμμα «Καθαρό Αιγαίο» και σε συνεργασία με τα καταστήματα My market και τον περιβαλλοντικό οργανισμό ΕΝΑΛΕΙΑ, κατάφερε να συγκεντρώσει συνολικά 4.500kg πλαστικό από τη θάλασσα, ενώ το περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμα ανήλθε στα 134.550 ευρώ.

Πρόκειται για μία προηγμένη περιβαλλοντική δράση, η οποία σέβεται τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, καθώς το πλαστικό που συγκεντρώθηκε, μεταφέρθηκε σε εγκαταστάσεις ανακύκλωσης, σε συνεργασία με πιστοποιημένους συνεργάτες της Εναλεία, όπου μέρος τους μετατράπηκε σε βιώσιμα προϊόντα, όπως κάλτσες σε όμορφα σχέδια και χρώματα, σε συνεργασία με τη Healthy Seas, στην Ολλανδία.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα «Καθαρό Αιγαίο» εντάσσεται στο συνολικό πρόγραμμα της ΜΕΓΑ «Act Green», που περιλαμβάνει συγκεκριμένους, μετρήσιμους στόχους βιωσιμότητας, βελτιώνοντας περαιτέρω το κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο της εταιρείας.

Ο Λευτέρης Αραπάκης, επικεφαλής της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Εναλεία», δήλωσε σχετικά: « Η Εναλεία και η δράση της, Mediterranean CleanUp, έχουν ως στόχο τον καθαρισμό των θαλασσών, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην ένταξη των συλλεχθέντων υλικών στην κυκλική οικονομία. Στην Αστυπάλαια, με την υποστήριξη της εταιρείας ΜΕΓΑ και σε συνεργασία με την τοπική αλιευτική κοινότητα, την τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά και ομάδες εθελοντών, καταφέραμε να συλλέξουμε περισσότερα από 4.500 Κιλά θαλάσσιου πλαστικού και χρησιμοποιημένου αλιευτικού εξοπλισμού. Για εμάς, είναι ιδιαίτερη χαρά να βρίσκουμε υποστηρικτές σαν την εταιρεία ΜΕΓΑ, στην πορεία μας προς ένα βιώσιμο περιβάλλον με πιο καθαρές θάλασσες».

Η Σοφία Τσάκα, Υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΜΕΓΑ, ανέφερε σχετικά: «Στη ΜΕΓΑ, η Βιώσιμη Ανάπτυξη βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής μας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί μια ιδιαίτερα προηγμένη περιβαλλοντική δράση και από τις λίγες στην Ελλάδα που ενσωματώνουν πλήρως τον στόχο της «closed loop» ανακύκλωσης, αφού μέρος από τα πλαστικά που συγκεντρώθηκαν, ανακυκλώθηκαν και αξιοποιήθηκαν εκ νέου με τη μορφή χρήσιμων και ασφαλών προϊόντων για όλη την οικογένεια. Ευχαριστούμε θερμά την Εναλεία, για την άριστη υλοποίηση της δράσης, τα My market για την ιδιαίτερα ενεργή προβολή της δράσης στα καταστήματα, καθώς και τους καταναλωτές για την ένθερμη συμμετοχή τους. Η ΜΕΓΑ δεσμεύεται να συνεχίσει το πρόγραμμα «Καθαρό Αιγαίο», συμβάλλοντας στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο και πιο ασφαλές περιβάλλον για τα παιδιά μας».

Η Σοφία Τατά, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METRO (My market), δήλωσε σχετικά: «Στα My market έχουμε στο DNA μας τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και αξιοποιούμε σταθερά, καινοτόμους τρόπους με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Η συνεργασία μας με τη ΜΕΓΑ και την Εναλεία για ένα «Καθαρό Αιγαίο» μας έδωσε την ευκαιρία να συμβάλουμε ουσιαστικά σε μία ολοκληρωμένη περιβαλλοντική δράση, που υιοθετεί πλήρως τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ενώσαμε τις δυνάμεις μας και γίναμε αρωγοί μίας τόσο αξιόλογης πρωτοβουλίας».

Διαβάστε επίσης:

Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Ισχυρό το αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία – Στα 681 εκατ. η προστιθέμενη αξία

Τέρνα Ενεργειακή: Ενισχύει την παρουσία της στην Πολωνία με νέες επενδύσεις σε αιολικά πάρκα

MYTILINEOS: Ολοκλήρωσε τη διαδικασία χρηματοδότησης φωτοβολταϊκών έργων στην Αυστραλία – Σε στάδιο ωρίμανσης τα υπόλοιπα έργα

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας του στη χώρα μας, εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και...

Επιχειρήσεις

Η LEROY MERLIN συνεχίζει να στέκεται σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία και να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της #giakalo. Η εταιρεία, πιστή στο όραμα και...

gov4SDGs

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελλάδα εμφανίζει σημαντική άνοδο στον Δείκτη Αντίληψης Διαφθοράς (CPI), σύμφωνα με την έκθεση της Διεθνούς Διαφάνειας που δόθηκε την...

Επιχειρήσεις

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...