Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

Mastercard: Η στρατηγική της εταιρείας για την ψηφιακή μετάβαση της ελληνικής οικονομίας και οι επενδύσεις για τον τουρισμό

 

Τη στρατηγική της Mastercard, προκειμένου να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ψηφιακή μετάβαση της ελληνικής οικονομίας, υπογράμμισε ο Παναγιώτης Πολύδωρος, νέος Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου

Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάστηκε η στρατηγική και το όραμα της εταιρείας για το επόμενο διάστημα, δίνοντας έμφαση στη δέσμευση της να αποτελέσει αρωγό στη νέα, ψηφιακή εποχή, με αιχμή του δόρατος τις ψηφιακές πληρωμές. Υψηλή προτεραιότητα αποτελεί η περαιτέρω διεύρυνση και αύξηση της αποδοχή καρτών, αναπτύσσοντας την υφιστάμενη υποδομή, αλλά και αναβαθμίζοντας την ποιότητα της, προσφέροντας καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία πληρωμής τόσο στον καταναλωτή όσο και στην επιχείρηση.

Σε ό,τι αφορά τη χρήση ψηφιακών πορτοφολιών, σύμφωνα με στοιχεία της Mastercard, η διείσδυσή τους στην Ελλάδα ανέρχεται στο 9% του συνόλου των συναλλαγών με κάρτα. Η τάση είναι ανοδική, καθώς οι καταναλωτές πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές μέσω mobile συσκευών όλο και πιο συχνά για τις αγορές τους. Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, έχουν γίνει μεγάλα βήματα, με τη χώρα πλέον να διαθέτει σημαντικό αριθμό «ψηφιακών πορτοφολιών».

Παράλληλα, έμφαση δίνεται και στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου αν και η δυναμική που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας δεν διατηρήθηκε στο ίδιο υψηλό επίπεδο, η ανάπτυξή του ομαλοποιήθηκε, με ενίσχυση του τζίρου κατά 34%, σε σχέση με το 2021, με την τάση των τελευταίων μηνών να βαίνει αυξητική.

Ταυτόχρονα, όπως ανέφερε ο κ. Πολύδωρος, υψηλή προτεραιότητα αποτελεί η δυναμική ανάπτυξη του συμβουλευτικού βραχίονα της εταιρείας, των Mastercard Advisors, με εξειδίκευση στον ευρύτερο τομέα των πληρωμών και συνεργασίες με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων και την κυβέρνηση. Οι Mastercard Advisors αξιοποιούν τον πλούτο των ανώνυμων δεδομένων και την τεχνογνωσία της Mastercard για το σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων στρατηγικής. Η ραγδαία ανάπτυξη του τμήματος, που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής της εταιρείας στην Ελλάδα, έρχεται σε συνέχεια της απόφασης της Mastercard για τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού hub στην Αθήνα, που θα προσφέρει υπηρεσίες σε τοπικό, ευρωπαϊκό, αλλά και διεθνές επίπεδο.

Σε ό,τι αφορά τη χρήση καρτών στην Ελλάδα, αυτή ανέρχεται στο 33% του διαθέσιμου καταναλωτικού εισοδήματος, κατατάσσοντας τη χώρα κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο. Ωστόσο, η θετική τάση των τελευταίων ετών σε συνδυασμό με την υφιστάμενη υποδομή δημιουργεί περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη. Παράλληλα, οι ανέπαφες συναλλαγές κυριαρχούν, κατέχοντας το 96% επί του συνόλου που πραγματοποιούνται με κάρτα, στο φυσικό κόσμο.

Τέλος, ο κ. Πολύδωρος αναφέρθηκε και στην ανάγκη για συνεχή και ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντας της χώρας, κάνοντας αναφορά σε μία σειρά από δράσεις που υλοποιεί η Mastercard στον τομέα του τουρισμού, μέσα από συνεργασίες και συνέργειες με φορείς του κλάδου. Με γνώμονα τη σημασία του τουρισμού ως πυλώνα ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, η συνολική επένδυση που έχει αναλάβει η Mastercard την τελευταία τριετία για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού,  ανέρχεται σε σχεδόν 2,6 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία έχουν επενδυθεί σε κοινές δράσεις με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον Δήμο Αθηναίων.

Διαβάστε περισσότερα

MORE: Επενδεδυμένα κεφάλαια 1,6 δισ. από τη νέα «πράσινη» εταιρεία του Ομίλου Motor Oil

ΟΝΕΧ: Ενισχύει με 1,2 εκατ. τους εργαζόμενους των Ναυπηγείων Ελευσίνας

MYTILINEOS: Επεκτείνεται ταχύτατα στον τομέα έργων ηλιακής ενέργειας μεγάλης κλίμακας – Τα έργα σε Ουζμπεκιστάν, Χιλή, Ισπανία και Ελλάδα

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

Τις στρατηγικές προτεραιότητες για την περίοδο 2023-2023 παρουσίασε στην Ιταλία η Enel, δίνοντας παράλληλα ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά. Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα,...

Επιχειρήσεις

Του Κώστα Νούση Τη μετάβαση σε μία πραγματικότητα πιο φιλική και πιο «πράσινη», έχοντας στο επίκεντρο τον σύγχρονο πολίτη και την κοινωνία του μέλλοντος,...

Επιχειρήσεις

Για τον ρόλο που διαδραματίζει η αειφορία και η βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και για τους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνει την «πράσινη» μετάβαση, αναφέρθηκε...

Επιχειρήσεις

Η Linde Hellas ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την παραγωγή πράσινου υδρογόνου στις εγκαταστάσεις της στη Μάνδρα, χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την ηλεκτρόλυση διαλύματος KOH....

Επιχειρήσεις

Πρωτότυπη εκπαιδευτική εκδήλωση, «ΜΕΤΡΩ πράσινες διαδρομές», για μαθητές και μαθήτριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, διοργάνωσε η Αττικό Μετρό Α.Ε., την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022, στον περιβάλλοντα χώρο...

Επιχειρήσεις

Ο σημαίνων ρόλος των εξειδικευμένων στελεχών σε θέματα Βιωσιμότητας-ESG και η επίδρασή τους στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, θα είναι το θέμα του 7ου Annual...

Επιχειρήσεις

Το επενδυτικό πλάνο της, με έμφαση στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα και ταυτόχρονα με κοινωνικό πρόσημο, ανακοίνωσε το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη. Όπως ανακοίνωσε...