Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

ΔΕΔΔΗΕ: Το rebranding, ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η αναβάθμιση του δικτύου διανομής

 

Τη νέα εταιρική ταυτότητα του ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε την Τρίτη διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τάσος Μάνος σε ειδική εκδήλωση, όπου με κεντρικό σύνθημα «Ένα Δίκτυο Ενέργειας για όλους», η εταιρεία εισέρχεται σε νέα εποχή με επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό, με ταυτόχρονη αναβάθμιση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και των παρεχόμενων υπηρεσιών του.

Με συγκεκριμένο αναπτυξιακό οδικό χάρτη και με την ενεργή και δυναμική συμμετοχή όλων των στελεχών του και όλων των εργαζομένων του, ο ΔΕΔΔΗΕ γυρίζει σελίδα, μετασχηματίζεται, εξελίσσεται και εκσυγχρονίζεται.

Αναγνωρίζοντας πλήρως το βαρυσήμαντο και πολυδιάστατο ρόλο του στην ενεργειακή αγορά, ο ΔΕΔΔΗΕ υιοθετεί πλέον ένα σύγχρονο επιχειρηματικό μοντέλο και με συντονισμένες ενέργειες και αποφασιστικότητα, αλλάζει σε καθημερινή βάση και προχωρά μπροστά προς το μέλλον».

Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ

– Το κομβικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών, το www.deddie.gr απέκτησε ψηφιακό βοηθό, τον Κύρο, ο οποίος δέχεται τα ερωτήματα των επισκεπτών και τους καθοδηγεί προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.

– Η εφαρμογή εξυπηρέτησης του site αναβαθμίζεται και δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή.

– Για την αναγγελία βλάβης, πέρα από την εφαρμογή στο site, δημιουργήθηκε mobile app τόσο για iOS όσο και για Android, για να μπορεί ο πολίτης εύκολα και γρήγορα να ενημερώνει για τυχόν βλάβη και από το κινητό του τηλέφωνο.

– Το τηλεφωνικό κέντρο 11500 λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και για κάθε αίτημα εξυπηρέτησης ή επικοινωνίας, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή κλήσεων από σταθερά και κινητά.

– Όλοι οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν στο εξής και ηλεκτρονικά μέσα από το site τις αιτήσεις για συνδέσεις υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.

– Οι εργασίες πεδίου του τεχνικού προσωπικού ψηφιοποιούνται, όπως για παράδειγμα εργασίες για τις μετρήσεις καταναλώσεων, για έγκυρη και αξιόπιστη διεκπεραίωση αλλά και για αμεσότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

– Για τη διαχείριση του στόλου των οχημάτων εφαρμόζεται η τηλεματική, για αμεσότερες επεμβάσεις στο Δίκτυο, διασφαλίζοντας βελτιωμένους χρόνους απόκρισης σε κάθε αναμενόμενο ή έκτακτο γεγονός.

Διαβάστε επίσης:

Όμιλος ΤΙΤΑΝ: Μεταξύ των εταιρειών που ηγούνται της αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής – Τι δείχνει το CDP

Lamda Development: Έτοιμο το πρώτο κομμάτι του Μητροπολιτικού Πάρκου – Παραδίδεται στο κοινό το «The Ellinikon Experience Park»

ESG: Πώς επηρεάζεται η χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών – Τι δείχνει μελέτη της Deloitte Ελλάδος

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...