Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

COSMOTE e-Value: Ανάπτυξη και νέες προοπτικές για το μεγαλύτερο contact center της ελληνικής αγοράς

 

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Το μεγαλύτερο contact center, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση εταιρειών στην Ελλάδα, ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις αυξημένες ανάγκες των πελατών του, εξυπηρετώντας μεγάλα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού αλλά και διαφορετικούς κρατικούς φορείς.

Συνολικά η COSMOTE e-Value ικανοποίησε τις ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιριών από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, κ.λ.π, αλλά και τους πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, η COSMOTE e-Value στοχεύει στην ανάπτυξη, επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων πελατών, βασιζόμενη στην τεχνολογική της υπεροχή, τη φιλοσοφία του customer obsession που πρεσβεύει και την εξειδίκευση και το πάθος των 7.000 εξειδικευμένων ανθρώπων της.

Το 2020 με την αναγκαστική κοινωνική αποστασιοποίηση αυξήθηκαν σημαντικά οι ανάγκες των εταιρειών για την εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους. Κατά μέσο όρο 40% σημειώθηκε αύξηση της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. Και αυτό γιατί οι πελάτες των εταιρειών στράφηκαν κυρίως στην τηλεφωνική και στην online εξυπηρέτηση. Μόνο το 2020 η COSMOTE e-value διαχειρίστηκε πάνω από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια (voice, e-mail, chat, video call, web collaboration κλπ)

Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International

«Διαθέτουμε τεχνογνωσία, τεχνολογία και εξειδικευμένο προσωπικό για να προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center στους πελάτες μας. Στηριζόμαστε στην κουλτούρα μας για άριστη εμπειρία πελάτη με την οποία εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών των εταιρειών που μας εμπιστεύονται την εξυπηρέτησή τους. Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες.», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International.

Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.

Η στρατηγική της COSMOTE e-value για περαιτέρω ανάπτυξη εστιάζει πρώτα από όλα στον πελάτη. Με φιλοσοφία Customer Obsession, επιδιώκεται ένα συνεχώς υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης μαζί του.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων πηγών εσόδων, με την είσοδο σε νέες αγορές και κυρίως με την προσέλκυση νέων πελατών που αναζητούν να αναθέσουν σε εξειδικευμένους συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Όπως σημείωσε ο κ. Στράτος, «Όραμά μας είναι η COSMOTE e-Value να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην αγορά των contact centers και τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Να είμαστε η εταιρεία που προσθέτει αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία.»

Διαβάστε επίσης:

ΑΒ Βασιλόπουλος και ΔΕΗ δημιουργούν το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα

ΔΕΣΦΑ: «Πράσινο» επενδυτικό ντελίριο 540 εκατ. σε υποδομές – Νέα εποχή και μετάβαση σε βιώσιμο ενεργειακό μέλλον

Deal της AEGEAN με τη Volotea – Τι περιλαμβάνει

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

Η 77η Γενική Συνέλευση και Εβδομάδα Βιωσιμότητας του ΟΗΕ ξεκίνησε στη Νέα Υόρκη, με τη συμμετοχή του ομίλου Enel. Η Enel θα παρουσιάσει τις θέσεις της σε...

Επιχειρήσεις

Αλλαγή σελίδας, με νέο όνομα και ριζική ανανέωση εικόνας για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, με τη Διοίκηση του Ομίλου να παρουσιάζει επισήμως τη νέα εταιρική...

Οργανισμοί

Tο Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης προσκαλεί τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς στην Ελλάδα να αξιολογήσουν και να αναδείξουν τις υπεύθυνες και βιώσιμες (ESG) πρακτικές τους,...

Επιχειρήσεις

Στους 10 κορυφαίους EPC Contractors στο κόσμο, συγκαταλέγεται πλέον η MYTILINEOS, η οποία, μέσω του Τομέα Ανάπτυξης Ανανεώσιμων Πηγών & Αποθήκευσης Ενέργειας (RSD), επεκτείνεται...

Επιχειρήσεις

Η AVIN, λίγες ημέρες μετά την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών που συντονίζεται από τη HELMEPA κάθε χρόνο το τρίτο Σάββατο του Σεπτεμβρίου, ανακοινώνει τον απολογισμό της...

Επιχειρήσεις

To πρώτο διεθνές βραβείο  «Smart & Sustainable Marina» απέσπασε η Μαρίνα Φλοίσβου του ομίλου Lamda Development στον Διεθνή Διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στο Monaco Yacht Club στις 25-26 Σεπτεμβρίου...

Επιχειρήσεις

Τα 15 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα συμπληρώνει η LEROY MERLIN το 2022. Από το πρώτο κατάστημα που άνοιξε στην ελληνική αγορά (2007, εμπορικό...

Επιχειρήσεις

Η ΔΕΗ blue συνεχίζει να αναπτύσσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών προχωρώντας σε σημαντικές συνεργασίες με ελληνικές εταιρίες. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η συνεργασία...