Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

BMW: Σήμερα «γκρεμίζει» το Τείχος του Βερολίνου – 30 χρόνια μετά αποφάσισε ισότητα μεταξύ των εργαζομένων στη Γερμανία

 

Την απόφαση να μειώσει τις ώρες εργασίας στη μονάδα της στην ανατολική Γερμανία από 38 σε 35 ώρες προκειμένου να είναι ισάριθμες με εκείνες στα εργοστάσιά της στη δυτική Γερμανία, έλαβε σήμερα η αυτοκινητοβιομηχανία BMW.

Η BMW προχώρησε στις ενέργειες μείωσης του ωραρίου εργασίας, γεγονός το οποίο καλωσόρισε το συμβούλιο των εργαζομένων, ως επίτευξη της πολυαναμενόμενης ισότητας 30 χρόνια μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου.

Οι μισθοί και οι ώρες εργασίες εξακολουθούν να είναι άνισες ανάμεσα στην ανατολική και τη δυτική Γερμανία, με τα κυβερνητικά στοιχεία να δείχνουν πως οι εργαζόμενοι στην ανατολική Γερμανία εξακολουθούν να εργάζονται λίγες παραπάνω ώρες για λιγότερα χρήματα σε σχέση με τους συναδέλφους τους στη δυτική Γερμανία.

Η BMW δεσμεύθηκε σήμερα να μειώσει τις εβδομαδιαίες ώρες εργασίας στο εργοστάσιό της στη Λειψία, τμήμα της πρώην κομμουνιστικής Ανατολικής Γερμανίας, σε τρία στάδια, στις 35 ώρες έως το 2026 και να φέρει επιπλέον 300 εργαζόμενους προκειμένου να αναπληρώσει το έλλειμμα.

«Περισσότερα από 30 χρόνια μετά την πτώση του Τείχους, οι εργαζόμενοί μας στον Όμιλο BMW δεν χρειάζεται επιτέλους να εργάζονται τρεις περισσότερες ώρες από τους συναδέλφους τους στη δύση», δήλωσε ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων Μάνφρεντ Σκοκ.

Η ανταγωνίστρια εταιρία Volkswagen έκανε κάτι παρόμοιο τον Μάιο, εφαρμόζοντας το 35ωρο εβδομαδιαίας εργασίας στα εργοστάσιά της στην ανατολική Γερμανία ώστε να έχουν ίσες ώρες εργασίας με τη δυτική Γερμανία.

Ωστόσο δεν προσέλαβε επιπλέον εργαζομένους, περιμένοντας αντ’ αυτού ότι η παραγωγικότητα των εργοστασίων της στην ανατολική Γερμανία θα αυξηθεί.

Διαβάστε επίσης:

Τι αλλαγές φέρνει ο κλιματικός νόμος – Οι επενδύσεις σε ΑΠΕ, αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας και υπεράκτια αιολικά πάρκα

Όμιλος ΟΤΕ: Case study στα διεθνή πανεπιστήμια ο μετασχηματισμός του ομίλου – Τα χρόνια της κρίσης και η στρατηγική που ακολούθησε

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Επενδύει στη βιώσιμη ανάπτυξη – Η στρατηγική 7 πυλώνων της εταιρείας

Ποιοι είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ

Διαβάστε επίσης...

Επιχειρήσεις

Τα βασικά μεγέθη που η SKY express σημείωσε κατά το 2022 ακολουθώντας μία επιτυχημένη πορεία που δημιουργεί αξία και για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών,...

Επιχειρήσεις

Η LEROY MERLIN συνεχίζει να στέκεται σταθερά δίπλα στην ελληνική κοινωνία και να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της #giakalo. Η εταιρεία, πιστή στο όραμα και...

Επιχειρήσεις

H P&G, με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της παρουσίας του στη χώρα μας, εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και...