Σε επένδυση 10 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία ενός καταστήματος, το οποίο ο καταναλωτής δεν θα επισκεφθεί ποτέ, προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πρόκειται ουσιαστικά για το ΑΒ Home Shop Center, ένα «dark store», το οποίο ήδη εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Αττική.
Με μια επένδυση που ήδη φτάνει τα 10 εκατ. ευρώ και αναμένεται να τα ξεπεράσει, το AB Home Shop Center ήρθε για να αναβαθμίσει περαιτέρω τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, τεχνολογία αιχμής και χρήση «έξυπνων» εφαρμογών στη διαχείριση και λειτουργία του, οι οποίες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων, την ταχύτερη και πιο «οικολογική» προώθηση της online παραγγελίας σου.
Στην «καρδιά» του AB Home Shop Center βρίσκονται οι άνθρωποι. Οι 260 νέοι εργαζόμενοι – που αναμένεται να γίνουν 400 – οι οποίοι φροντίζουν να γεμίζουν το καλάθι σου με όλα όσα χρειάζεσαι και να το παραλαμβάνεις ακριβώς όταν το χρειάζεσαι.
