Connect with us

Hi, what are you looking for?

Επιχειρήσεις

ΑΒ Βασιλόπουλος: Επένδυση 10 εκατ. και ένα κατάστημα που δεν θα χρειαστεί να επισκεφθείς ποτέ

 

Σε επένδυση 10 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία ενός καταστήματος, το οποίο ο καταναλωτής δεν θα επισκεφθεί ποτέ, προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πρόκειται ουσιαστικά για το ΑΒ Home Shop Center, ένα «dark store», το οποίο ήδη εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Αττική.

Με μια επένδυση που ήδη φτάνει τα 10 εκατ. ευρώ και αναμένεται να τα ξεπεράσει, το AB Home Shop Center ήρθε για να αναβαθμίσει περαιτέρω τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας, τεχνολογία αιχμής και χρήση «έξυπνων» εφαρμογών στη διαχείριση και λειτουργία του, οι οποίες διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων, την ταχύτερη και πιο «οικολογική» προώθηση της online παραγγελίας σου.

Στην «καρδιά» του AB Home Shop Center βρίσκονται οι άνθρωποι. Οι 260 νέοι εργαζόμενοι – που αναμένεται να γίνουν 400 – οι οποίοι φροντίζουν να γεμίζουν το καλάθι σου με όλα όσα χρειάζεσαι και να το παραλαμβάνεις ακριβώς όταν το χρειάζεσαι.

Διαβάστε επίσης...

gov4SDGs

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελλάδα εμφανίζει σημαντική άνοδο στον Δείκτη Αντίληψης Διαφθοράς (CPI), σύμφωνα με την έκθεση της Διεθνούς Διαφάνειας που δόθηκε την...

Επιχειρήσεις

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά...